Ramowy rozkład dnia
06:30-08:30 | Przyjmowanie dzieci do żłobka. | Zabawy dowolne w sali według zainteresowań dzieci. Zabawy inicjowane przez opiekuna. Praca indywidualna z dzieckiem. |
08:00-08:15 | Gimnastyka dla Smyka. | Ćwiczenia ruchowe doskonalące sprawność fizyczną, wdrażanie do prawidłowego powtarzania ćwiczeń za prowadzącą, promowanie zdrowego stylu życia. |
08:15-08:30 | Czynności sanitarno – higieniczne przed śniadaniem. | Trening czystości, wdrażanie dzieci do samodzielności w czynnościach samoobsługowych. |
08:15-Bobaski/Kruszynki 08:30-Skrzaty/Krasnale
|
Śniadanie. | Zachęcanie dzieci do grzecznego i estetycznego spożywania posiłku, podejmowanie próby samodzielnego jedzenia. |
08:45-09:00 | Czynności sanitarno – higieniczne po śniadaniu/Nocnikowanie. | Trening czystości, wdrażanie dzieci do samodzielności w czynnościach samoobsługowych. Zachęcanie dzieci do korzystania z nocnika. |
09:00-09:45 | Pobyt na świeżym powietrzu. | Zachęcanie dzieci do samodzielnego ubierania się. Inspirowanie dzieci do zabaw ruchowych w ogrodzie przedszkolnym. Spacery, obserwacje przyrodnicze. |
09:45-10:00 | Czynności sanitarno – higieniczne przed drugim śniadaniem. | Trening czystości, wdrażanie dzieci do samodzielności w czynnościach samoobsługowych. |
09:45-Bobaski/Kruszynki 10:00-Skrzaty/Krasnale
|
Drugie śniadanie. | Częstowanie dzieci owocami, warzywami. |
10:15-10:45 | Mały artysta/Sensoplastyka/J. angielski/Zajęcia muzyczno – ruchowe/Zabawy paluszkowe/Gimnastyka buzi i języka. |
Zajęcia dydaktyczne, ogólnorozwojowe dostosowane do wieku dziecka uzależnione od dnia tygodnia. |
10:45-11:00 | Czynności sanitarno – higieniczne przed obiadem. | Trening czystości, wdrażanie dzieci do samodzielności w czynnościach samoobsługowych. |
11:15-Bobaski/Kruszynki 11:30-Skrzaty/Krasnale
|
Obiad. | Zachęcanie dzieci do grzecznego i estetycznego spożywania posiłku, podejmowanie próby samodzielnego jedzenia. |
11:30-11:45 | Czynności sanitarno – higieniczne po obiedzie. | Trening czystości, wdrażanie dzieci do samodzielności w czynnościach samoobsługowych. |
11:45-13:45 | Czas drzemki, relaksu. | Leżakowanie – słuchani bajek, kołysanek, muzyki relaksacyjnej. |
13:30 |
Powolne wstawanie. Czynności sanitarno – higieniczne przed podwieczorkiem/Nocnikowanie. | Trening czystości, wdrażanie dzieci do samodzielności w czynnościach samoobsługowych. Zachęcanie dzieci do korzystania z nocnika. |
14:00-Bobaski/Kruszynki 14:15-Skrzaty/Krasnale |
Podwieczorek. | Zachęcanie dzieci do grzecznego i estetycznego spożywania posiłku, podejmowanie próby samodzielnego jedzenia. |
14:15-14:30 | Czynności sanitarno – higieniczne po podwieczorku. | Trening czystości, wdrażanie dzieci do samodzielności w czynnościach samoobsługowych. |
14:30-15:00 | Czytanie na dywanie. | Zajęcia mające na celu wprowadzenie w świat bajek, baśni, uwrażliwianie na literaturę, rozwój pamięci, wyobraźni i aktywnego słuchania. |
15:30-16:00
|
Kanapki. |
Zachęcanie dzieci do grzecznego i estetycznego spożywania posiłku, podejmowanie próby samodzielnego jedzenia.
|
16:00-17:00 |
Oczekiwanie na rodziców. |
Zabawy dowolne w sali bądź w ogrodzie przedszkolnym/Zabawy inicjowane przez opiekuna. Kontakt indywidualny z rodzicami. |